hagridshut

welkom op Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus

IndexKalenderGalerijFAQZoekenRegistrerenInloggen

Deel | 

Seven Sisters

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
saussyke
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 313
Leeftijd : 26
Hobby's : Jazz dans, jazz dans, jazz dans
Registration date : 05-02-09

BerichtOnderwerp: Seven Sisters   za feb 07, 2009 12:14 pm

Dit is dus het verhaal dat ik aan het schrijven ben. Het is wel in het Engels omdat ik mezelf dan beter kan verwoorden. Maar er kunnen dus wel fouten in staan. Als iemand zich geroepen voelt mag die mij altijd verbeteren

Inhoud

0. Preface
1. Chapter one

Zwart = al geschreven, Rood = aan het schrijven, Groen = aan het herschrijven

Laatst aangepast door saussyke op za jan 02, 2010 9:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
saussyke
Admin

Vrouw
Aantal berichten : 313
Hobby's : Jazz dans, jazz dans, jazz dans
Registration date : 05-02-09

BerichtOnderwerp: Preface   za feb 07, 2009 12:16 pm

Preface

Knowing I would lose myself again if I looked into her eyes, I avoided them. I concentrated on the rest of her body instead. After all those nights, I still couldn’t believe how similar she was. It felt so unreal, having somebody looking so much like me. It was as seeing my own reflection. Though I knew when I would touch her (if I ever had the courage) she would feel all too real.
I didn’t know how long I had been looking at her. But suddenly I was well aware of my surroundings. Especially how silent it had became. The only sound came of our hearts, beating at exactly the same rhythm. Like there was only one person instead of two. Maybe our souls were even more connected than I had realized.
Suddenly she whispered my name. So soft that it could have been a slight breeze. I instantaneously knew what she wanted from me. I had experienced it many times before. I slowly raised my head. Trying not to think at what was coming. Trying to empty my head completely, so that it would be easier. Her face was closer than I thought. So it still surprised me when I got caught up in her strange opal-eyes.
Suddenly the images started flashing trough my head. People. Places. All mixed up together. Everything was changing so fast. The images were blending into each other, leaving only colours to recognize. My brain couldn’t keep up. It made me feel dizzy. All of a sudden I couldn’t handle it anymore and everything went black.

Total Shutdown.

Preface

Knowing I would lose myself again if I looked into her eyes, I avoided her gaze, concentrating
on the rest of her instead. She was barefoot and her steps were so light that it looked like she was floating. Her clothes made her look like she was from a different world. It seemed almost as if she had stepped right out of a fairytale. But the clothes didn’t conceal the resemblances between her and me. After all those nights, I still couldn’t believe how similar we were. It felt so unreal,
looking at someone who was exactly like me.
Standing there, so close to each other, I couldn’t suppress the urge to touch her. To feel if she
was really there. And as my hand reached for her soft skin, a sudden breeze stroked my skin. Although her scent was very subtle, it still gave me the feeling I had already smelled it before. But I couldn’t really tell what it was.

I didn’t know how long we had been standing there. Suddenly I was well aware of how silent it had become. Even the breeze came without sound. The only sound was the quiet pounding of a heart. Actually two hearts, beating at the exact same pace. Like only one was standing there instead of two. Even the light seemed to have disappeared. No moon or stars to enlighten the dark place. But I knew that it didn’t matter for there was something else I needed to see. Something more important.
Suddenly she whispered my name. So soft that it could barely hear it. I knew what she wanted from me. I had been trough this many times before. I slowly raised my head, my eyes closed. I tried not to think of what was coming, tried to empty my head completely, knowing it would make things easier. When I finally picked up the courage to open my eyes again, her head was closer than I thought. So it still surprised me when I got caught up in her strange opal-eyes.

dit is de nieuwe versie: zeg me welke je de leukste vindt!!!

Laatst aangepast door saussyke op za jan 02, 2010 10:03 pm; in totaal 7 keer bewerkt (Reden van aanpassing : update)
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Riku
5e jaars

Man
Aantal berichten : 403
Leeftijd : 28
Registration date : 04-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Seven Sisters   za feb 07, 2009 12:52 pm

Het is oké als ik hier in het topic m'n commentaar geef?

Ik vind het persoonlijk een heel mooi geschreven stukje. Ik zou zelfs zeggen dat er op het punt [...] niets meer bij hoeft. Maar goed... als het nodig is voor het verhaal, dan...
Mooi schrijfstrijl. Over spelfouten en grammatica fouten ga ik verder niet, aangezien mijn Engels waarschijnlijk nog slechter is.

Ga zo door!
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Davysmurf
Admin

Man
Aantal berichten : 200
Leeftijd : 29
Registration date : 01-02-09

BerichtOnderwerp: Re: Seven Sisters   zo feb 08, 2009 1:04 pm

Riku schreef:
Het is oké als ik hier in het topic m'n commentaar geef?

Ja,

Commentaar mag in het topic zelf gegeven worden.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Natie
2e jaars

Vrouw
Aantal berichten : 126
Hobby's : animé, manga, zingen, lezen,..
Humor : Sarcasme, Ironie, Droog , Sadistisch, ..
Registration date : 29-12-09

BerichtOnderwerp: Re: Seven Sisters   do dec 31, 2009 8:10 pm

Het is een héél mooie preface!!
En ik ben benieuwd naar het volgende hoofdstuk - het eerste échte hoofdstuk -.

Ik heb wel één héél klein foutje gevonden, helemaal in het begin:
'had became' moet 'had become' worden
zoals ik dus al zei een héél klein foutje.

Wanneer komt hoofdstuk 1?
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Seven Sisters   

Terug naar boven Go down

Seven Sisters
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
hagridshut :: ontspanning :: Fantaciteer-
Ga naar: