| het 1 of het andere | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Hermelien Admin

Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere za jan 09, 2010 9:19 am | |
| ginny
de wii of de playstation (sorry wist niets anders) |
|
 | |
sirhena 7e jaars

Aantal berichten : 688 Leeftijd : 27 Woonplaats : Veldegem Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren... Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig... Registration date : 06-01-10
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 11:03 am | |
| Euhm... heb nauwelijks met beide gespeeld... Heb meer ervaring met playstation dus kies ik dat dan maar.
Spanje of Portugal? |
|
 | |
saussyke Admin

Aantal berichten : 313 Leeftijd : 26 Woonplaats : de wegisweg Hobby's : Jazz dans, jazz dans, jazz dans Registration date : 05-02-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 11:51 am | |
| portugal want daar ben ik nog niet geweest
charmed of wizards of waverly place? |
|
 | |
Chrissiej94 Schoolhoofd

Aantal berichten : 1669 Leeftijd : 23 Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus Hobby's : lezen, klarinet spelen. Humor : Goede grappen. Registration date : 02-02-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 12:14 pm | |
| Charmed, geweldig programma!
Anderling of Perkamentus |
|
 | |
sirhena 7e jaars

Aantal berichten : 688 Leeftijd : 27 Woonplaats : Veldegem Hobby's : Dansen, muziek spelen, RGP'en, chatten, paardrijden, tekenen, fantaseren... Humor : Geert Hoste en Urbanus vind ik grappig... Registration date : 06-01-10
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 12:42 pm | |
| Is een lastige, vind ze beide wel goed... Als ik echt moet kiezen ga ik dan toch voor Anderling
hyves of facebook? |
|
 | |
Chrissiej94 Schoolhoofd

Aantal berichten : 1669 Leeftijd : 23 Woonplaats : Zweinstein, hogeschool voor Hekserij en Hocuspocus Hobby's : lezen, klarinet spelen. Humor : Goede grappen. Registration date : 02-02-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 12:50 pm | |
| |
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 1:58 pm | |
| |
|
 | |
Hermelien Admin

Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 8:12 pm | |
| |
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 10, 2010 8:16 pm | |
| |
|
 | |
Hermelien Admin

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere do jan 21, 2010 2:48 pm | |
| |
|
 | |
Annee Orde van merlijn 3de klasse

Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 21 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere do jan 21, 2010 2:55 pm | |
| Broek
tv/pc _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
Hermelien Admin

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere do jan 21, 2010 3:13 pm | |
| oh das moeilijk tv
laptop of computer |
|
 | |

Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 21 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere do jan 21, 2010 3:17 pm | |
| computer ( met muis  anders krijg ik last van mijn vinger xD ) Vest of trui? _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere vr jan 22, 2010 2:40 am | |
| |
|
 | |
Hermelien Admin

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere vr jan 22, 2010 11:16 am | |
| |
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere di jan 26, 2010 10:41 am | |
| ken beide niet, maar wat ik ervan weet kies ik maar voor lost...
elektrische gitaar of akoestische gitaar? (was een kleine discussie tussen mij en een vriendin wat leuker was^^) |
|
 | |

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere di jan 26, 2010 3:38 pm | |
| geen idee, k weet daar niets van, kan het ook niet spelen Anderling of Banning? _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere do jan 28, 2010 6:56 pm | |
| |
|
 | |
Hermelien Admin

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 31, 2010 7:37 pm | |
| moeilijke euh film
laptop of tv |
|
 | |

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere zo jan 31, 2010 7:38 pm | |
| Moeilijk ! ken dan toch niet kiezen... kat/hond _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere ma feb 01, 2010 1:13 pm | |
| hond, al vind ik katten ook wel leuk...
vampier of weerwolf? |
|
 | |

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere ma feb 01, 2010 2:31 pm | |
| vampier Onderstreept of dik _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere wo feb 03, 2010 8:13 am | |
| dik
schijnheilige klasgenoten of schijnheilige leerkrachten? |
|
 | |
Hermelien Admin

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere wo feb 03, 2010 10:21 am | |
| liever geen 1 van de 2 maar als ik dan toch kies schijnheilige klasgenoten die moeten u geen punten geven
griffoendor of zwadderich |
|
 | |
sirhena 7e jaars

| Onderwerp: Re: het 1 of het andere wo feb 03, 2010 3:33 pm | |
| Griffoendor
thuis film bekijken of in de bioscoop? |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: het 1 of het andere  | |
| |
|
 | |
| het 1 of het andere | |
|