| Galgje | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Annee Orde van merlijn 3de klasse

Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 21 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
 | Onderwerp: Re: Galgje di aug 17, 2010 5:09 pm | |
| T _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
sluipwegwijzer Orde van merlijn 3de klasse

Aantal berichten : 1392 Leeftijd : 25 Woonplaats : lanaken Registration date : 05-02-09
 | Onderwerp: Re: Galgje di aug 17, 2010 5:11 pm | |
| |
|
 | |

Aantal berichten : 1372 Leeftijd : 21 Woonplaats : Daar waar je het niet verwacht,, Hobby's : Volleybal en turnen en meer :P Registration date : 22-12-09
 | Onderwerp: Re: Galgje di aug 17, 2010 5:17 pm | |
| h _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
dracomalfoy 1e jaars

Aantal berichten : 89 Leeftijd : 28 Woonplaats : Wonderland Registration date : 16-07-10
 | Onderwerp: Re: Galgje wo aug 18, 2010 1:10 pm | |
| Misschien al wat snel, maar ik probeer gewoon een gok te wagen naar het woord  Is het misschien: Anderling? |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Galgje zo aug 22, 2010 6:43 pm | |
| Kan het iets anders zijn ?  _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
Hermelien Admin

Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
 | Onderwerp: Re: Galgje za okt 16, 2010 5:39 pm | |
| dracomalfoy heeft het juist |
|
 | |

| Onderwerp: Re: Galgje ma okt 25, 2010 8:26 pm | |
| dracomalfoy, je mag een nieuw woord plaatsten ! =D _________________ Er zijn dingen in het leven die je liever laat verdwijnen en er leukere dingen voor in de plaats laat komen. Maar het leven is niet perfect, het is zoals het is, hard, heel hard. Iedereen wil toch vrede i.p.v. oorlog? __________________ Ik ben altijd op tijd. Iedereen is gewoon altijd te vroeg!!
|
|
 | |
Hermelien Admin

Aantal berichten : 1664 Leeftijd : 30 Woonplaats : Zweinstein Registration date : 01-02-09
 | Onderwerp: Re: Galgje ma jan 24, 2011 7:07 pm | |
| omdat dracomalfoy nog steeds niet heeft geantwoord mag de eerste dit zie een nieuwe opgave geven. als je dit wilt tenminste |
|
 | |
Gesponsorde inhoud
 | Onderwerp: Re: Galgje  | |
| |
|
 | |
| Galgje | |
|